onsdag 6 maj 2015

En solig blåsdag i Karlslund

Jag har Disa-vecka den här veckan. Det betyder att jag har tjänstledigt från mitt jobb för att hänga med min bästa vän, som jag ska berätta mer om vid ett annat tillfälle.
Det här är livets vecka, och jag skrattar och sjunger mig igenom dagarna tillsammans med henne. 
Igår var vi på stan och letade efter en slöja till en maskeradkostym, och så fikade vi på Märtas Café som är ett helt underbart litet café i närheten av Järntorget. Hjärtat kom också förbi en stund.
Idag har vi lagat god mat och kört till Karlslund.
Och imorgon ska vi till gymnasiesärskolan där jag jobbar för att se deras schlagerföreställning, och det ska bli helt underbart. 

Nå vad tycker ni? Är jag värdelös på "idag har jag gjort det här-inlägg" eller är jag värdelös på "idag har jag gjort det här-inlägg"? Haha
Men jag försökte i alla fall. Jag ber om ursäkt! 

Någon hade skrivit i blommorna som fallit från trädet på stan i tisdags.
På Märstas Café.
Äggen i Barnens trädgård, Karlslund
Disa i draknästet, Karlslund
Tog en groupie med katten och påsarna under mina ögon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar