tisdag 7 april 2015

Long time, no see

Hej! Tjena! Hallå!
Det är över två år sen jag bloggade senast. Det började helt enkelt hända så mycket saker i livet att jag inte hann med.
Trots att jag sa stopp, stanna, ta det lugnt så sprang tiden hänsynslöst vidare och kastade in mig i äventyr efter äventyr, stora som små, och jag var tvungen att hålla ett högt tempo för att hinna med. Då glömdes det bort, helt enkelt. Och så kan det ju bli ibland.
Tiden sprang, och när jag bad den stanna så sa den "far och flyg", så jag for och flög. Nu har jag landat, i alla fall för stunden. Tiden tycks ha tröttat ut sig själv lite, trots att den envist tickar vidare.

Så nu ska jag börja blogga här igen, i alla fall ett litet tag. Tills ni har blivit uppdaterade och kan hänga med i svängarna igen i alla fall. Eller tills tiden har pustat ut och det är dags för nästa plan att lyfta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar