tisdag 27 november 2012

En livshistoria om en tönt med klass

Plötsligt, som en blixt från klar himmel, fick jag för mig att starta en ny blogg. På svenska.
Många av mina vänner vet att jag sedan ett par år tillbaka har bloggat en hel del på engelska. Men nu har jag alltså tröttnat på det, och bestämt mig för en nystart. It's time to start all over, make a new beginning.
Nåt sånt, typ.

Ni som har följt min gamla blogg kommer säkert få stå ut med lite upprepning och sånt på den här. Bara för att man börjar på nytt, betyder det ju inte att man vill ha allt ogjort, ellerhur?
Min tanke är väl att skriva av mig, att visa upp mig själv och mina bättre (och antagligen sämre) sidor i svart på vitt. Jag tänker inte ens försöka satsa på ett tema, eftersom jag vet att jag kommer sumpa det lika fort som jag kommer på det. Jag har helt enkelt alldeles för mycket tankar och funderingar för att hålla fast vid en enda sak. Kalla mig tankspridd, eller förvirrad om ni så vill.

Det här får helt enkelt bli min livshistoria. Om en helt vanligt ovanlig ung kvinna, en tönt med klass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar